LONG TIME NO SEE

Det blir inte sundsvall i möra, det blir på torsdag ist. :) I morron blir det
Hudik och träffa Elina och Emmy. Det var inte igår ska jag tala om!
Elina har jag inte träffat sen studenten och Emmy kommer jag inte ens ihåg sist
jag träffa! :D =/
Så det ska bli jäävligt kul att träffa dom igen :) Tror vi ska ta en matbit och känner
jag oss rätt så blir det säkert pizza. hahaha! Gud vad jag saknar ettan med dessa
tjejer alltså!!


Gammal bild på pinglorna, från Mid Sweden Nat's 2007 =)


Men nu måste jag se om köttfärsen har tinat, idag blir det köttfärssås och spagetti
till midda!


Kommentarer
Postat av: Emmy

ska bli riktigt kul!!!!!!! :D

2009-11-10 @ 22:09:43
Postat av: Elina

Men det tycker jag med :)

2009-11-10 @ 22:12:17
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jaaa! :D

2009-11-11 @ 09:06:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0