MÅNDAG IGEN !

Nu har det blivit dåligt updaterat i helgen, jag har verkligen inte haft nån lust
alls, så jag kan inte skylla på att jag inte haft tid! haha :P Har ändå inget roligt
att skriva..

I Lördags så klurade jag iaf. ut vad "Ma...." julklappen är! :D haha. Pär sa att vi kunde
åka och köpa den, så vi fick något att göra. (Hade tråkigt och ingenting att göra) Men
först ville jag inte, för jag vill ju inte veta vad jag skulle få! haha :P Plus att jag ville klura
ut det själv. Så jag började fundera lite och sedan kopplade det i hjärnan; MAriokart! :D
haha. Så vi åkte in till Birsta och köpte det, eller Päran köpte det! Jag fick en väldigt tidigt
julklapp, TACK! :) Så helgen har gått åt till att spela det, haha. Det var riktigt svårt i början
och svänga med ratten. Ni vet väl hur det ser ut till Wii ? Skitkul är det iaf. tycker jag! :)




Efter att vi varit och köpt det åkte vi till Birsta City en sväng för att kolla på skor. Och fy helvete
vad folk det var! ALLA parkeringsplatser var upptagen. Plus att folk hade ställt sig längst "vägen".
Tror jag aldrig sett att det varit så mycket folk nångång!
Men det vart inga skor. Så vi åkte på ica maxi och köpte nybakat bröd och smörgåstårta! :P
och sen hem och spelade wii! ;)

Idag ska jag baka tror jag. Måste baka upp jästen innan den går ut! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0