ÖNSKELISTA

Här kommer min önskelista för julen :P Tänkte göra som Therese och göra det
jag vill ha mest i fet stil. Men jag kunde inte bestämma mig för något jag vill ha mest.
haha. Jag vill ha allt lika mycket ;)

Icurl
Träningscykel
Mattan på ikea
wii spel (Helst Mariospel! haha)
Presentkort på ikea
Grey's Anatomy boxar
Kökssaker (t.ex från ombonat!)
Tavlor (denna punkt är till Therese, för det är hennes bilder jag vill ha
som tavlor, och det är dessa jag visar bilder på här :P)

Denna skulle jag vilja ha som en stor tavla i mitt blivade sovrum! :) Ovanför
sängen kanske?! Dom här bliderna är så romantisk på nått vis tycker jag :)

Eller så vill jag ha dessa två som mellanstora tavlor bredvid varandra ovanför
sängen :P



Dessa vet jag inte riktigt vart jag skulle ha, men jag älskar iaf. färgerna på dessa bilder :)
En liten färgklick! :)


Och tillslut dessa, dom ÄLSKAR jag! :) Men jag vet inte riktigt vart jag skulle ha dom, men
nånstans! (haha, ja, jag har planerat Precis hur allt ska se ut i mitt blivande hem :P)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0