SNÖ

I natt verkar det som att det snöat lite. Men bara lite, ser nästan ut som frost
tycker jag :) Men det är väl dags för den riktiga snön snart också tycker jag.

Idag ska jag åka ner till sörfjärn och skriva ut papper. Ska nog åka in till sundsvall
i morron och höra mer om extrajobb. Dock ska jag säga att jag kan ta nån veckas
(fram till 1 december) praktik först. Så jag får lära mig och att vi ser om det funkar osv :)
Hoppas dom nappar bara! Ska gå tillbaka till ett ställe jag var sist också och erbjuda
det där, för dom behövde ju någon som jobbade extra!
Ska höra om Mammsen vill följa med då också, så kanske man kan handla nån julklapp
på engång :)

Men först blir det frukost och ett race med Mariokart! haha :)

Föresten! Varför smälter jämt pärlsockret på bullarna när man lagt dom i en påse?!? Dom
blir ju så kletig och äcklig då. Jag har jämt trott att det var för att jag lagt i dom i påsen när
dom fortfarande är lite varm. Men denna gång väntade jag tills dom svalnat ordentligt, men
nu har det smält likförbannat! Irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0