TORSDAG

Nu är det redan torsdag. Jädrans vad veckorna går fort! Nu är det bara
fyra veckor kvar till julafton :) Och på söndag ska vi ha "julverkstad" (hoppas
jag iaf?! Har inte hört nått mer om det. Men det tror jag väl?! =) )
Och om fem veckor och 1 dag är det ett nytt år! =) SJUKT!


Idag ska jag frosta av frysen.. suck! Finns det nå tråkigare? :P Men jag måste städa
ur frysen och då är det lika bra att passa på och frosta av också.
Vet inte hur många gånger frysen stått öppen när man kommer till köket. Senast
igår kväll. Och maten blir ju förstörd!! Så nu ska det rensas ordentligt! Blir nog mycket
mer plats också när man fått bort all is!

Och SOLEN är framme idag, gud så härligt! Nu hoppas jag Mian hör av sig så det blir
en promenix! Skulle verkligen behöva komma ut lite, jag som annars bara sitter här
hemma och döar! Astråkigt..!
Och ni ska bara veta hur mycket jag saknar Cubus och alla tjejerna där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0