TRIST VÄDER!

Guud vad jag är less på detta väder! Man blir så trött och deprimerad..
När jag vaknar vill jag att solen ska lysa in bakom gardinerna :) Jag vill ha
sommar igen =/ Samtidigt som jag längtar som en tok till julen !

Var nyss och hämtade ut ett paket, en julklapp :) Dock var den inte som jag
trott =/ Men hoppas det blir bra ändå! Men nu vill jag inte ens kolla hur mycket
pengar jag har kvar på kontot! :P Känns som det kommer bli en besvikelse.
Dock kan jag ju trösta mig med att jag köpt julklappar och att jag inte slösat bort
allt :) Men jag tror ändå jag väntar tills nästa vecka, då mer pengar kommer, innan
jag kollar :D haha.
Fick ju reseersättningen förra veckan (eller var det denna vecka!?) och då blev jag
glad! :D Det var längesen jag hade så mycket pengar på kontot, om jag ens haft så
mycket :P haha. Mycket mer än vanligt iaf. Och jag frågade pappa om han skulle ha
pengar till bensinen (han la ju ut pengar åt mig medans jag var på Cubus) Men han
sa nej ! :D Wehoo, mera pengar att köpa julklappar för, haha :)
Kom på nu att jag såg ju en till sak åt Pär i birsta!!! Som jag verkligen vill köpa, för
den var såå fin :) MEN! Det fanns bara EN kvar :/ Så chansen att den finns kvar på
onsdag är väldigt liten, men jag hoppas!!

Näe, nu ska jag dra mig upp ur fåtöljen och städa lite! :)

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kan ju försöka spara lite pengar åxå.

2009-11-14 @ 11:40:50
Postat av: Therese

vad har du skickat efter? är det en såndär vi kollade på till grabbarna? :)

2009-11-14 @ 16:58:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

kan inte du lägga upp en önskelista så jag vet vad du vill ha!? :)

2009-11-16 @ 08:24:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Pappa: Jaja..



Therese: Näe, inte en sån, men nu vet du väl. :)

Jo, jag har en lista som jag skrivit upp lite saker på, så den kommer nog snart ;)

2009-11-16 @ 08:32:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0