DAMN IT !

Det var en annan som skulle komma och kolla på bilen. Han skulle kolla
på den i morron. Om den inte blev såld då så skulle vi få köpa den.
FAN DÅ! Jag vet att den kommer bli såld.. Med min jävla tur! Fan fan fan fan!
Nu vart jag depp, jag ville ha den..
Aja.. får väl leta vidare då. Men ni kan ju hålla en tumme eller två för att den
inte blir såld =)

Vad ska jag göra idag då? Ingen aning. Tänkte att jag skulle baka, men jag vet
inte om jag orkar?! Vet inte om jästen är riktig heller.
Började på att sy en topp men jag orkade inte det heller, var inte på humör.
Tänkte att jag syr Pärs jacka då, men då är den svarta tråden spårlöst försvunnen!

Skit, skit, skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0