FREDAGSMYYYS!

Igår när butiken just öppnat och jag var påväg att börja städa lite
bland alla kläder så säger hon: "Är du redo för kassan nu då?"
".........ja.... :)" "Bra! För idag kör vi!"
Så igår fick jag lära mig kassan! :D Det var jätteskoj! Även fast man inte
kom ihåg allt som Linda berättade från början. Men fick ännu en lektion
av Lotta senare =) Så nu tror jag att jag kan! =)
Jag hör hur Therese jublar där borta i Egypten! haha :D Hon har ju tjatat
på mig hur längesomhelst att jag ska fråga! :)
Aja..

När jag slutade så hade jag fått ett sms av mamma att jag måsta åka och
släppa in Zipper (Syrrans katt) För farmor fick inte han att komma in. Så jag
förberedde mig på att först måsta stänga in Maja i sovrummet för att hon inte
skulle springa ut och sedan ställa mig och skrika som en galning efter Zipper.
Men icke! När jag kom så står sötnosen och SKRIKER på bron, stackarn! :D
Han vart lite rädd när han insåg att jag inte var matte eller husse, men sedan
sprang han in. Även Maja stog inne och SKREK! haha =) Lillgumman, ville nog
inte vara själv.
För när jag kom in var hon jättegosig! Lite rädd i början, men sedan kom hon
och strök sig mot en och kurrade som bara den =)
Zipper därimot var bara hungrig! Han åt som en häst! Fick fylla på mat 2 gånger
den lilla tid jag var där. Tänkte att det skulle finnas mera mat framme ifall dom
hinner bli hungrig igen tills Farmor kommer imorron och ger dom mat.
Sedan ville jag nästan inte åka därifrån! haha, för Maja var såå mysig :) Sötnos!


Maja, när hon var lite mindre =)


Igår gick jag på Ur & Penn också för att kolla om dom bytte batterier i klockor.
Det gjorde dom, hur lång tid tar det då, tänkte jag?! Sedan gick hon iväg och skulle
kolla något, trodde jag. När hon kom tillbaka, kanske 1 minut senare (om ens det)
Så var klockan klar! :D Jag som trodde man måsta lämna in den nån dag?! BRA! =)
Fast nu betyder det att jag är helt pank! Har alltså inga pengar att göra nått kul för
i helgen =(


Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra att du har lärt dig kassan,

2009-10-16 @ 11:26:49
Postat av: Nathalie

Japp! =)

2009-10-16 @ 18:59:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: En jublande Therese i Egypten! Haha!

Bra dar med kassan! haha! :)



Men lilla zipper!!!! :) Ja jag saknar dom sma brakstakarna! :) Ak och gosa med dom mkt! :)

2009-10-17 @ 17:42:48
Postat av: Nathalie

Therese: Japp =) Ja, Maja har varit jättegosig nu varje gång jag varit där :) Zipper är lite rädd av sig och han får jag inte gå nära :P Idag stog han och skrek ute även fast dörren var öppen, haha :) Tror han inte vågade gå in för att jag var där :)

2009-10-17 @ 20:47:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0