GE MIG PENGAR !

Igår på Cubus hängde jag undan en kjol och en klänning =)
Dom SKA jag köpa på tisdag när det är vip-kväll! Dock är jag lite tveksam
till klänningen, men jag älskar den! Fast kanske inte på mig?! Jag vet inte..
Får höra med mamma och Therese då vi är där :) Det är en paljett (stavas det så??)
klänning =) Jättefin är den faktiskt! Jag trodde inte den skulle vara det. Men det
var den. Och med rabatten man får den kvällen kostar den enbart 150 kr. FYND! :P
Och man kan nog även "dra upp" den så man kan ha den som en topp :)
Nyårsblåsan kanske?! =) I år vill jag nog inte ha nån klänning man aldrig kommer använda
igen. Aja.. vi får se helt enkelt :)
Hoppas bara mina pengar hinner komma tills dess. Dock ska jag inte handla upp allt
för mycket, eftersom jag knappt får några pengar. Men lite ska man väl få unna sig eller?! =)

Näe, nu ska jag kika om det kommit in några pengar på kontot!

God morgon!


Kommentarer
Postat av: spitruella

ja man kan ju alltid kika...

2009-10-23 @ 09:31:00
Postat av: Therese

du ska få nåt jätte bra av mig mot halsen om du fortfarande har ont och så...!? :) Supermirakel direkt från egypten! ;)

2009-10-23 @ 13:42:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Jasså? =) Näe, har inte ont längre nu :P

2009-10-23 @ 22:08:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0