GLASHALT !

Igår så lämnade ju jag min bil hemma för att Pär skulle byta till vinterdäck
på den när han kom hem. Så jag lånade hans bil, med sommardäck!
Herrejävlar vad halt det var!! Jag blev så förvånad för jag var inte beredd på att
det skulle vara så halt! Bromsa gick ju inte bra alls! haha :P
Så när jag skulle ut på E4 så började jag bromsa vid Brobergs, haha. Bara för att
vara på den säkra sidan, jag vill inte glida ut i E4:an iaf! :P
Men jag höll knappt på komma ut på E4! Jag sladdade mig iväg, haha. Gick inte att
köra iväg!! Sjukt !
Man ska lyssna på Pär, han sa dan innan att det skulle bli halt! Och ack så rätt han hade!
Dock var det bra hela vägen dit, tror det bara var här i Gnarp som det var så halt.

Men nu är bilen iaf. ful. Eftesom vinterhjulen är så fula! :P Men ska
köpa "hjulsidor" på Biltema :P Dom kostade endast 199 kr för 4 stycken! Fanns även för
169 kr, men dom andra var lite finare ;) Men nu är det ju så att jag har inte ens dom
pengarna, så det får vänta tills mina pengar kommer! Vilket förhoppningsvis blir denna
vecka! hoppas hoppas hoppas! annars nästa vecka..

Visa stor bild


Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu det är så svårt, vi har liksom inte besämt oss än för vad hon ska heta , men det blir nog Andrea ;) hihi.. ja hon är så söt såå!

2009-10-21 @ 10:40:21
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: kulturella

tror jag har en på väggen....om den nu syns

2009-10-21 @ 12:53:34
Postat av: Nathalie

Linda: Åhhh, vilket fint namn! :)

2009-10-22 @ 05:40:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0