GREY'S ANATOMY

Har just suttit och streckkollat på Grey's Anatomy! Thank god för den hemsidan! :P
Har ju missat några avsnitt och nu har jag även kollat på dom som kommer :)
Dock fanns det bara till avsnitt 7. Men jag blir så irriterad! Man blir så inne i serien och
vill att det ska vara på ett sätt men det blir aldrig så. Aaahhh!
Nu ska jag inte avslöja nånting för er som inte sett och kommer att se när det visas på
teve, men fy fan säger jag bara! Kan inte alla bara leva och vara lyckliga för engångsskull?!!

Jag Älskar verkligen den här serien!! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-31 @ 16:10:07
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Happy Halloween :)

2009-10-31 @ 16:36:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0