GREY'S ANATOMY

Var det någon som inte grinade floder igår?
Det gjorde jag! Eller ja, inte floder, men ögonen var då inte torra iaf :P

Fyyy! Även fast jag visste att George skulle dö så satt man och hoppades
att han skulle överleva. Och när Lexie sa "Det är inte george!!" Så vart det att
man satt och hoppades på att det inte skulle vara han! Men så var det ju inte..
Han dog. Så hemskt!
Kunde dom inte ha dödat honom på ett annat vis? Så att alla kunde få ta farväl?

Fast samtidigt så är jag så glad att Izzie överlevde! Hade båda dött hade det inte
varit värt att se längre. Izzie är ju den som är bäst i hela serien!
När hon är lessen är väl inget öga torrt? :P Hon är så bra på att visa känslor!

Jag kan knappt hålla mig från att kolla på nästa avsnitt! =) Finns en sida där det finns
avsnitt från massa olika tv-serier. Men jag vill ändå inte kolla i förväg =)



Man kommer ju sakna George. Men jag tycker hellre han än Izzie, OM MAN MÅSTE
VÄLJA!
Jag funderar också på varför dom dödade han, ville han inte vara med längre
eller ville Dom inte ha med han längre?!
Jag slår vad om att han kommer komma tillbaka på nått vis :)

Så jävla bra serie !! =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja vad ska jag säga.....håller med om ALLT du skrev! Kan knappt hålla mig tills nästa onsdag!

2009-10-01 @ 11:25:36
Postat av: Simone

Ååååååååååå!!! George!!!!!!!!!!

2009-10-01 @ 21:01:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Elina: Näe, inte jag heller!!! =)



Simone: Jaaaa! :)

2009-10-02 @ 05:34:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0