HAPPY HALLOWEEN !

Vilken dag är det ungarna går "bus eller godis" ? Nu är jag iaf. redo med
godis =) Men det kommer väl ingen ändå, som vanligt. Jag laddar jämt upp
med godis på påsk och halloween, men inte fan kommer det nå ungar ändå!
Så det slutar jämt med att man äter upp godiset själv! haha =)



Jag förstår mig inte på folk som pyntar på påsk och halloween. Allra minst på
halloween. Den är ju  bara nån dag ?! Visst, ska man ha en fest eller
liknande så är det kanske lite kul att pynta, men bara ändå?! Varför? :P
Fast jag kan tycka påskpynt är lite mysigt =) Dock orkar jag inte häva fram något
själv, det ska ju ändå bort efter en vecka. Men mysigt tycker jag det är.
Men JULEN! Då ska man pynta! :D Jag kommer ihåg när vi (therese och jag)
bodde hemma och det var dags för julpyntet, jag skyndade mig jämt att sätta upp
saker så jag skulle få häva fram mest! :D haha, och allt ska stå på EXAKT samma
plats som vanligt! :) Dom små stövlarna ska stå på hyllan i spegeln i tv-rummet.
"tripp-trapp-trull tomtarna" ska stå på bänken i datarummet, mjukistomtarna i
"hålen" osv osv :D haha =)
Jag ville även häva fram julpyntet myyyycket tidigare än man "ska". Vi brukade
göra det nån dag innan julafton, och jag älskade att lägga alla klappar under granen
(det gör jag fortfarande med mina och Pärs klappar till varandra här hemma :P och
självklart ligger ju alla klappar under granen hemma hos mamma och pappa också ;) )
och det ville jag också göra på engång granen kommit upp! Men det skulle man inte
göra förren kvällen innan julafton :D haha :)

Nu längtar jag till julen som en took! Dock har jag lite panik angående julklapparna.
Vad tusan ska man köpa till alla ?! Och hur ska pengarna räcka!? Jag som tycker om
att köpa åt andra! :P
Till Therese har jag iaf. en ide, om hon inte är dum och köper det själv ;) haha!
Dom som är svårast varje år är Pappa och Patrik! haha :) Det är svårare att köpa till
killar. Dock hittar jag alltid på något åt Pär, så nån snilleblixt hoppas jag dyker upp i år
också :P

Ja, nu skulle jag ju skriva om halloween men kom helt in på julen :P Jag älskar verkligen julen!

Kommentarer
Postat av: Therese

näe men fy jag hatar påskpynt, det är så fult! Då har jag hellre en mysig pumpa med ljus i! :)

Fast inget slåt ju julpyntet! jag vill ta fram ljusstakarna NU!!!!!!!!!! :D

2009-10-30 @ 23:28:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, jag vill ta fram julgardinerna!! =)

2009-10-31 @ 08:28:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: ella

tjing!

Synd att praktiken är slut då:(. Ja jag längtar oxå till jul jag fråga robban häromdagen om vi inte kunde sätta upp adventsstjärnorna i fönstret, stora vita, men då sa han gör vi det tror folk att vi är tokig ha ha ha belysning som belysning mysigt tycker jag.kram

2009-10-31 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0