HEJ VINTER !

Det snöade väl för nån natt sedan, eller hur? =) Jag kom iaf. ut till snö
den morronen. Inte mycket, men det låg kvar iaf. Uscha, jag vill inte ha vinter!
Det kan snöa till Jul, sedan räcker det! Då kan allt smälta bort!

Idag var det 6 minusgrader ute, sa Pär. Fyyy! Idag kommer min bil säkert inte
starta =/ Den var ju skittrög igår och då var det 3 minus :P Men men, jag får
klappa och vara lite snäll med den :D haha.

Idag är det torsdag! Eller? jo, det är det! Fan vad veckorna går fort!! Snart är denna
vecka slut och då har jag bara 2 veckor kvar på Cubus =(
På tal om Cubus så har dom vipkväll den 27 oktober från 20.15 till 22.15 och det är
40 % rabatt. (tror det är på alla varor, har för mig det iaf?! :P) Det är ju skitbra!!
Jag, mamma och Therese ska åka dit då och fynda! :) Jag har sett jättemycket jag vill
ha! (om jag nu hunnit fått nå pengar tills då) Men jag kan ju inte köpa allt jag vill ha.
Måste snåla med mina pengar nu!

Föresten så har min älskade klocka gått sönder!!! =( Den som jag fick av Pär för några år sedan.
Fick den när jag fyllde 17! =) Det är snart 3 år sedan! Så den har ju varit med ett tag :)
Dock är det bara batteriet som är lite dåligt, så jag ska gå och se om jag kan hitta nått
ställe där dom byter det idag :)
Men jag måste ha min klocka! Jag älskar den klockan!! Hur ska jag nu veta vad klockan är om
dagarna?! Fan då! Fast den går ibland, men ibland stannar den =/

Kommentarer
Postat av: karoline

här i umeå brukar det tydligen inte ens var snö på självaste julafton! usch och fy, saknar hudik/gnarp och allt

2009-10-15 @ 09:44:57
URL: http://karolineropponen.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Karoline: Hmm, tråkigt! Fast det brukar ju inte vara mycket snö här heller på jul =/

2009-10-16 @ 05:38:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0