HELDAG !

Igår blev det en heldag i Birsta :) Började med Cubus då, på dagen.
Och dagen gick rätt fort! Sedan kom mamma och vi kollade ut lite saker
som vi skullle köpa när vipkvällen började :)
Jag köpte ett par jeans, en jeanskjol, t-shirt och en bolero. Dock funderar
jag på att lämna tillbaka boleron. =/ Det blev för mycket pengar för min
lilla plånbok. Eller ja, men det skulle kännas bättre om jag lämnade tillbaka
något! :P

Det var mycket folk iaf! Så idag blir det nog mycket att städa =) Varmt var det
också! Jag hade inte klarat av att prova kläder i den värmen! Plus att det blev ju
kö till provrummen direkt! Tur att vi provat vårat innan!
Även när jag skulle prova jeansen så kunde jag ha minsta storleken, alltså 32!!
Jag är fortfarande helt chockad att jag ens fick på mig den storleken! haha. Letade
först efter 34 och 36 men 36 fanns inte så jag trodde inte jag skulle kunna ha dom!
Sjukt! :P Men bra för självförtroendet! haha! :D

Näe, man ska väl leta fram nån mat tänker jag. Eller mat och mat, frukost! :P Har
ingen aning om vad jag ska äta. Igår åt jag varmkorv till frukost, haha, bra där! Och
idag lär det bli varmkorv till lunch också :)

Igår började jag fundera på hur det såg ut i birsta innan dom gjorde om. Kommer ni
ihåg det? :D Jag kom inte alls ihåg från början. Men sedan förklarade Pär och då kom
allt tillbaka! haha.
Ikea var ju på nedervåningen och Mc Donalds till vänster när man kom in, och Jamjam
till höger :P Sen JC alldeles ovanför! haha =)

Kommentarer
Postat av: Therese

ja osså lekplaneten bredvid donken och en liten scen där fame factory artister brukade uppträda!! haha! gud vad litet det var då!!

2009-10-28 @ 07:12:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, jaa =) Och Telia sen, där köpte ju jag min första "riktiga" mobil! haha :D

2009-10-28 @ 07:25:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

haha ja ikea var ju hur litet som helst då ju!

2009-10-28 @ 09:19:29
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0