HUR DUM FÅR MAN BLI?

Haha, igår berättade en på Cubus att hon läst i tidningen om en kille
som skulle sno kläder.

Han klippte runt larmen och stoppade kläderna i väskan. Sedan kom han
till detta: Vad ska jag göra med larmen?! Vet ni vad han gjorde?
Jo, han stoppade dom i fickan och gick sedan ut. HAHAHA! Hur dum får man
bli egentligen?
När han ändå lyckats sno åt sig kläderna så stoppar han larmen i fickan,
då hade dom ju lika gärna kunnat sitta kvar?! :P
Hahahahahha, jag tyckte det var kul iaf. :)

En liten annan dum sak jag såg nu på blocket. Det var en bil som var ute för
26 000. Såhär stog det "Pris 26 000 men är prutbar till 25 000". Alltså?!
Varför skriver man så? Eller varför lägger man inte ut bilen för 25 då?
Ingen kommer ju köpa den för 26 000 om han säger att man kan pruta ner till
25?! hahaha :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag säger detsamma om dig..

2009-10-10 @ 10:07:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0