HUR MÅR DU? JAG MÅR SKIT !

Ja, det gör jag verkligen. Snorig som bara den, och en huvudvärk som inte
är av denna värld. Tror ni jag har nå alvedon då? Nej, det har jag inte! Inte
har jag några pengar att köpa det för heller.
Fan vad jag hatar att vara sjuk!

Idag skulle jag vilja ligga hemma och mysa under en filt framför en bra film.
Men det går ju inte. Jag är inte en sån som stannar hemma bara för en förkylning.
Jag ska nog vara riktigt ordentligt dålig innan jag stannar hemma. Speciellt nu,
i skolan var det ju en annan sak. Men åker jag inte iväg nu så får jag inga pengar
för denna dag. Och det har jag inte råd med! :P

Mina öron är också igentäppt! ååhh! jag hatar det! Ge mig all huvudvärk i världen
täpp igen min näsa så jag inte kan andas, men låt bli mina öron!! Jag hatar det !!
Tog lite nässpray igår när jag skulle sova eftersom det var så igentäppt, och nu har
det släppt på örat på den sidan, så i morse tog jag lite spray på andra sidan också :D
Men det tog emot, vill egentligen inte ta nån nässpray, eftersom det bara blir värre
av det... Men måste man så måste man.
Illa mår jag också, näe fy fan, jag skulle göra vad som helst för att få stanna hemma idag!

Känner på mig att denna dag kommer bli låååååååååång, suck!

Kommentarer
Postat av: kulturella..ja men så fina skor å..pling plong.

2009-10-19 @ 19:01:50
Postat av: kulturella..ja men så fina skor å..pling plong.

ja ha ja

2009-10-19 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0