IKEA

Igår fick det bli lunch på ikea igen :) Det var fullt i Lunchrummet så
jag pallrade mig iväg dit ist.
Jag fördrev även tiden med att gå och kolla på allt inne på ikea ! =D
Guuud! Jag vill ha ALLT! haha =)

Jag vill ju ha ett barbord i mitt blivande hem. Och så hittade jag stolar
som skulle passa perfekt! För dom såg likadan ut som våra stolar vi har
nu, fast mindre och högre ben såklart! Åhh, perfekt! Priset dock var inte
så perfekt. 1 299 kr. (om jag inte minns fel) Jaa.. Det var väl att ta i
tycker jag! haha =) Så dom förblir en dröm.

Och mattan såg jag ännu en gång! Aaahh.. Så fin! =) Ser ni ?? Denna står
högst upp på min önskelista! :D I LOVE IT ! (dock så är den mycket finare
i verkligheten)


Ja, jag hittade mycket jag vela ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0