KOMMER SNÖN NU ?

Idag skulle det ju komma snö hörde jag. Men jag tror inte det kommer
göra det om jag ska vara ärlig. Hoppas inte det iaf. Jag skulle vilja ha
vinterdäck på bilen först iaf! :P
Men i måndags mötte jag en bil med snö på taket! :P Så det är ju pågång.
Och i dalarna var det 1 dm snö hörde jag gubbarna skvallra om på Ica ;)

Nu ska jag äta frukost!! Köpte yoghurt och crunchy igår, MUMS! Nu dom senaste
dagarna har jag fått äta torrbröd, blä! :P

Igår var iaf. ingen bra dag för mig, inte alls. Allt känns bara skit, och jag VET
att jag inte kommer få nå extrajobb där, dom har inte sagt det till mig, men jag
vet det ändå!
Men men.. vad ska man göra!? Får väl ta andra halvan av praktiktiden någon
annanstans då. Fast först ska jag fråga efter extrajobb på lite ställen :) Kan ju
alltid prova det först! Men först ska jag avklara dom veckor jag har kvar på Cubus,
och det är inte många =( 3 veckor efter denna. Det går ju sjukt fort. Nu har jag varit
där EXAKT halva tiden :P
 
Aja, hoppas denna dag är bättre iaf, och att den går fortare!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja just därför måste du fråga det där jag sa!!!

2009-10-07 @ 09:43:03
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

så att du har fått ut nånting av att vara där... annars är det ju som en vanlig onödig praktik som man har en vecka genom skolan...

2009-10-07 @ 09:43:49
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jajajajaja, jag ska!

2009-10-08 @ 05:59:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0