MMMM... GE MIG!

Igår på min lilla fikapaus så gick jag runt och letade efter dom nya Marabou
chokladerna. Dom ända affärerna i Birsta city som det finns godis i (och som
jag kom på) är JamJam och Pressbyrån?! Finns det verkligen inge mer ?
Tror ni jag hittade dom eller? NEJ! Jag har varit som besatt ända sen jag såg
reklamen för första gången, haha. "nämen vad är det här för gott?" :P
Jag är mest sugen på att prova den med hallon/yoghurt :)
Men men.. Det fick bli en dumle ist. Dom har ju också blivit chokladkaka nu :)



Idag tänkte jag gå och köpa lunch på ikea. För jag är aldrig sugen på maten jag
har med mig! Men igår gjorde vi kycklingburgare!! :D Jag blev riktigt förvånad att
det fanns här på ica! Gött, så det går nog ner idag :)
Annars är jag aldrig sugen på varm mat längre. Jag kan hellre gå och äta nån varmkorv
än maten jag har med mig. Om ni har missat det så tycker jag korv och bröd är asgott!
haha :D

Nu när jag klev upp så tänkte jag på nått jag skulle göra, men att jag skulle gå på toan
först. Men när jag kom ut så hade jag helt glömt bort vad det var jag skulle göra?!?!
Jag hatar när det blir så! Så irriterande!
Men nu kom jag på det!! =) Jag skulle kolla när man byter till vintertid. Då blir det mörkt
på morron! Hua! Men då får man sova en timme längre :)
Fast jag tycker inte det stämmer! För jag ställer jämt om klockan på kvällen ist för på natten.
Och då går man ju ändå och lägger sig ungefär samma tid som vanligt?! Och då får man inte
den där extra timmen..

Nu ska jag få i mig lite frukost och sitta och reta mig på Paul på teven. Alltså jag håller på få
nå fel!! Mer och mer för varje dag så stör jag mig på han! Så äcklig! haha! Speciellt när han har
en slemtråd mellan läpparna när han pratar, vilket han har OFTA! USCHH!!

Kommentarer
Postat av: denise

jag smakade den till höger igår och den var god ! :D

2009-10-21 @ 11:47:33
Postat av: Nathalie

Maahh! jag vill också! :D Vart finns dom??? =)

2009-10-22 @ 05:40:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0