PARTY !

I fredags åkte jag, päran, jimmie och simone till micke och linda (eller
licke och minda som jag sa nästan hela kvällen, haha) Grabbarna höll på
med nått i garaget och jag och Simone gick in till Linda och tjattrade :)
Sedan åkte vi hem hit, jag simone, päran och jimmie =) Det vart ett parti
bowling för alla fyra! :) KUL! Även lite tennis och baseboll sedan mellan simone
och mig :D haha. Då märktes det att jag var trött kan jag lova, det blev ett och
annat gapskratt! :D Hatar när gubbarna inte springer FORTARE!!! :D haha

Sen kom Micke och Linda också. Då när groggvirket var slut så åkte våran blåbärsglögg
fram :( Den fick vi av Pärs syster i julas. och jag ville spara den till nån mysig kväll
denna jul. Men men :/ 

Senare gick vi på "fest" (kallar man det verkligen för fest nu också?! Jag tycker nämligen
inte att det är en fest, utan mer en kväll med vänner och bekanta :D haha) till Tommy,
Ecka och Anders (ja, nu är dom ju tre :P)
Där även Miamarie var!! =) Det var kul där iaf. tycker jag och jag ville knappt gå hem, haha.
Men när klockan började närma sig tre eller vad det nu var så drog vi oss hemåt. Tack och
lov för att jag tog vinterjackan! :D
Jag förstår inte att jag inte var tröttare än vad jag var. Speciellt eftersom jag varit vaken sen
Pärans alarm ringde klockan fem och sedan kom hem klockan sju och åkte nästan direkt och
tjattrade :) Så jag var väl nästan uppe ett helt dygn då kom jag på nu. Inte så konstigt att jag
låg och sov nästan hela dan i går! haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0