SISTA DAGEN! =(

Idag är det sista dagen på Cubus, FY så sorgligt! Igår sa jag hej då till
Lotta och Annica, för dom jobbar inte idag. Och ska jag vara ärlig så fick
jag en klump i halsen! Jag kommer sakna dom! Jag kommer sakna allihopa!
Jag har verkligen trivts jättebra och den här tiden har gått FÖR fort!!

Idag ska jag iaf. ta med lite fika, bullar! :D haha. Och såklart Mjukost, hahaha.
Dom förstår det roliga i det! haha, Hoppas jag iaf :P Men det borde dom göra.

Nu har jag också suttit och hållt på med papper som ska med och skrivas på.
Jävla krångel, just nu hatar jag allt som har med arbetsförmedlingen att göra!!

Näe, nu måste jag äta frukost!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: kulturella

nu har jag inte så mycket att säja.... för då skulle jag nog påstå föör mycket...å då går det nog äääää....fel med trycket..

2009-10-30 @ 07:33:55
Postat av: Linda

hehe tycker du?? :P

ja hon e sååå sööt så!!!

2009-10-30 @ 12:00:33
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0