TOMT I PLÅNKAN!

Igår skulle jag gå in och kolla hur mycket pengar jag har kvar.
Jag visste redan då att det inte var mycket. Under 50-lappen. Men när
jag kollade så började jag bara skratta, så lite pengar har jag nu! haha.
2 kronor och 13 öre! TUMMEN UPP!
Detta ska jag leva på tills i november?! Hur fan ska det gå ??

Näe, just nu är jag bara jävligt less. Känns som att ingenting går framåt!
Jag vill ha ett jobb!!! GE MIG !
Ni har ingen aning om hur förjävligt detta känns. Att ha 2 kronor att leva på i
drygt en månad?! Att alltid var pank och leva på andra..
När man gick i skolan och fick 1000 kr i månan så tänkte man ju också så, att
man inte fick nå pengar alls, och man var jämt pank! JA, men pengar fick man
ju iaf.. Nu får jag inte ett skit!
Näe, det här suuuuger!!

Men jag antar att det är så för dom flesta direkt efter studenten.. Det är inte lätt
att skaffa sig nått jobb heller. För överallt behöver man erfarenhet eller utbildning,
men får man inte börja nånstans så kan man ju inte få nån erfarenhet?!
Därför är jag tacksam för att praktiken finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0