VART ÄR MIN HUNGER ??

Jag är aldrig hungrig nu för tiden?! (kanske nångång på morron)
Jag förstår inte, från att vara hungrig/sugen på nått konstant, till att inte vilja
ha nått alls att äta.
Jag är inte ens sugen på att äta något, även fast jag sitter och kollar på teve!! :P
(om ni kommer ihåg så har jag berättat att jag alltid måsta ha något att äta på när
jag kollade på teven)

Det står en godispåse i köket, inte ens den är jag sugen på. Kanske chokladen då!
Choklad är det enda jag varit sugen på nu dom senaste veckorna :P Ingen mat,
inget annat godis utan bara choklad!! :P Och Chailatte, MUMMA! (men det är ju inget
man äter :P)

Sen har jag också blivit väldigt duktig på att dricka vatten måste jag säga! :P Minst
1 ½ liter om dan.(veckodagarna, helgerna är jag lite dåligare på att dricka vatten)
Inte så mycket som man "ska" dricka egentligen, men mycket mycket bättre än förut! =)

Jag åt iaf några riskakor förut, nått tyckte jag att jag skulle ha i magen, eftersom jag
inte ätit nån mat sedan 12. (undantag för en bulle vid 16 tiden). Men det vart inte många.
Mackor som jag jämt var sugen på förut vill jag absolut inte ha..! Vet inte varför.

Kanske jag kommit över min dåliga vana att småäta hela tiden :) Bra där! Dock kommer det
väl komma tillbaka nu när jag kommer vara hemma hela dagarna igen.

Kommentarer
Postat av: Therese

men åh jag vill oxå dricka mkt vatten men jag kommer aldrig igång med det, glömmer hela tiden och när jag väl försöker tvinga i mig blir jag nästan spyfärdig!

2009-10-30 @ 23:27:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Drick ur en flaska istället för glas :) Då går det mycket bättre, då är det bara att hälla i sig :)

2009-10-31 @ 08:26:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0