BLOGGEN LIDER

Ja, som ni kanske märker blir inte bloggen uppdaterad lika mycket som
förut. Det beror ju på att jag fått praktik och hinner helt enkelt inte. På
morron då, då hinner jag slänga in ett inlägg, men på kvällen har jag inte
lust till det helt enkelt.
Kommer man hem strax innan sju och sedan ska laga mat och äta mat
och duscha så hinner man inte med så mycket annat.

Men det gör väl inte så mycket eller? ;) Det blir ju iaf. minst ett inlägg om dan.
och det är mer än vad många andra skriver. Och ska jag vara ärlig så bryr jag
mig inte så mycket om jag "tappar läsare" för jag vet ju inte vilka dom (NI) är ändå?!
(ni måste komenteraa!!!! :P)
Men än sålänge så håller sig alla kvar iaf :D haha. Och det är ju jättekul tycker jag.

Aja, men nu har ni en förklaring ifall ni funderade på vart alla inlägg tog vägen.

Kommentarer
Postat av: Therese

kan inte pär laga maten då? ;) haha!

2009-09-22 @ 19:13:11
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, igår gjorde han faktiskt det :) Idag också, mestadels. Vi hjälps åt :)

2009-09-22 @ 20:06:36
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0