BLOMMORNA DÖR !

Mina blommor bara dör.. Eller dom är inte helt död utan halvdö och
då är dom ju inte speciellt fina, hade dom varit helt dö så skulle jag kunna
slänga dom utan att få dåligt samvete! haha =) Näe, nu måste jag försöka
hålla dom vid liv. Men det är inte lätt ska ni veta, dom är envisa dom små
rackarna!

Blomman i fönstret i tv/sovrummet är nog den fulaste blomma jag sett. När
jag köpte den var den fin. Nu är den död. Det växer ut nya blad men halva
bladet dör jämt!!

Hur tusan får man blommorna att leva?? :P

Kommentarer
Postat av: Therese

men hallå!!! ge mig din spotify lista!!!

2009-09-26 @ 13:19:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

men hallå!!! Jag har ju sagt att vårat spotify inte funkar?! :P Ge mig din kod så ska jag ge dig min lista!! =)

2009-09-26 @ 14:33:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

har du provat å ge dem vatten?

2009-09-27 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0