DAGEN

Idag när jag skulle åka så lät jag min matlåda ligga kvar i kylen.
Jag kände inte för att hålla på att krångla med tacos..
Så jag frågade ist. Therese om vi skulle "luncha" tillsammans :D och
det gjorde vi. Halv två gick jag på lunch idag, jag som brukar äta tolv.
Men det är bra, då går dan snabbare tänkte jag. Plus att jag brukar
aldrig vara hungrig vid tolv :P Var knappt hungrig då..

Vi gick iaf. till Ikea och åt. Pizza! =) Varför ska man gå och köpa nått
dyrt på nått cafe när man får en pizza för 7 kr ?? Dock var dom ju små
men man blev mätt på två iaf. (jag köpte tre :P) Mycket billigare och gott
också! Även korv finns det ju för 5 kr. Inne på pressbyrån kostar dom väl
runt 15. Mm, är man snål så är man! haha =) Helst när jag inte har några
pengar
överhuvudtaget. Jag förstår inte hur jag ska kunna leva på knappt
en hundring
till i november?! =/ I värsta fall får jag fråga mammsen eller
pappsen om jag får låna lite pengar av dom tills jag får mina. Även fast jag
redan lånar bensinpengar av pappa :P

Aja.. Efter lunch gick det segt. Mest för att jag hade så ont i fötterna. På lunchen
ska man ju vila dom! :P men vi stog och åt, eftersom det inte fanns några sittplatser.
Men dagen har gått rätt fort ändå ! =)
Svettig har dagen varit också, som vanligt! haha. När man ska ner och slänga
sopor och ska ut med buren från lagret. AAhh! :P haha. Ibland går det hur bra som
helst
andra gånger vill man bara skrika åt fanskapet! haha. Men hä gick bra idag!
När man går ner till soprummet och det så finns det nått "rör" som blåser kallluft
påväg dit, haha. Där brukar jag stanna en sväng och kyla av mig ibland, hahaha =)

Idag var maten färdig när jag kom hem, SKÖNT! =) Och det går mycket fortare.
Så nu har jag städat lite, ska dra fram damsugaren nu och köra en sväng, det behövs.
Så skönt att komma hem till en städad lägenhet ist. för ett bombnedslag!
Vi har även upptäckt att det har runnit nån svart sörja från frysen?!! Har ingen aning
om vad det är. Nu har det stelnat!? :P Men det finns inget i frysen i den färgen så det
måste komma från nån annanstans?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0