FÖRSOVNING!

Idag ringer min klocka, jag var så trött så jag tänkte att jag snoozar
i fem minuter, när jag sedan vaknar inser jag att jag sovit i 35 minuter =/
Damn it! Inte för att det är nån panik, jag hinner ju ändå. Men jag tycker om
att kliva upp tidigare än jag behöver för att kunna sitta och kolla på teve eller
kika runt lite på internet. Men nu blir det inte så :P Men men :)

Igår efter att jag slutat gick jag in till Therese och kollade på skor. Hittade
först ett par, men jag var tveksam. Sedan provade jag ett par likadana som
Therese har. Trodde inte jag kunde ha dom, för det fanns bara 38. Men det
kunde jag. Så dom har jag lagt undan tills idag :) Men jag är fortfarande lite
tveksam.. Jag måste prova dom igen. Dom var inte dom billigaste heller så
jag frågade mamma om hon vela betala halva :D haha =) Och det ville hon,
snäll som hon är.
Men jag får se.. måste prova dom igen.

Snart är denna vecka över också, gud vad fort det gått. Snart har jag varit på
Cubus i 2 veckor!! =) Och jag trivs såå bra! Man kan få sig ett gott skratt där :D
Snart har jag bara fem veckor kvar =( Det känns lite tråkigt! Hoppas man kan
få hoppa in nångång ibland ifall dom behöver nån, för jag trivs verkligen där..

Föresten, om allt går som det ska så kanske jag är en bil rikare idag ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

håller tummarna för bilen :))

2009-09-24 @ 09:00:03
Postat av: Sara

Vad kul att du trivs! :) Det måste kännas hur bra som helst.

2009-09-24 @ 10:10:20
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Emmy: Det hjälpte tyvärr inte =/ Blir så irriterad på gubben som skulle fixa den! ÅHH! :P



Sara: Japp, det känns skitbra! =)

2009-09-24 @ 18:44:14
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0