FREDAG IGEN!

Gud vad denna vecka gått fort! Det är redan fredag igen!

Igår kom Mamma och Pappa till Birsta, så jag gick på Lunch med dom.
Jag hade ju hittat dom där skorna jag vela ha på Scorett. Och dom var
faktiskt mycket finare denna dag än dagen innan! :D haha =) Dock så
har jag inte provat dom hemma än, så jag vet inte, dom kan ju se förjävlig
ut nu.
Även att dom är så svår att få på! haha. Jag blir nästan svettig av att ta på mig
dom. För dom är så snäv, men dom skulle gå ut sig sa Therese. Så jag litar på
henne!

Igår fanns det inte så mycket för mig att göra :P Det kom inte så mycket varor
den dagen och dagen innan tömdes pallen så det fanns inget att galga och larma :P
Men Lotta ville ha lite hjälp att städa i parfymlådorna så det hjälpte jag till med,
och det var faktiskt kul! =) Eftersom allt låg huller om buller och sedan blir det fint
med rader! =) Och helt plötsligt var klockan sex, dags att åka hem.

Och inte blev det nån bil igår heller! ÅHHH! Irriterande, det verkade inte finnas nån
bil överhuvudtaget, som vi har fått veta av "han". Så nu börjar vi leta själva! Hittade
en igår som såg bra ut tycker jag =) Dock inte en sån som vi letade efter, men
jag gillade den! Har skickat "tips" till pappa så vi får väl se om vi kan åka och kolla på den =)

Igår delade vi på en pizza i brist på fantasi till en middag. Så jag tog pizzapaj i matdosan
som jag hade i frysen, får se om det smakar bra eller inte!? =/
Men nu blir det iaf. underbar frukost!! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

men vadå ser förjävlig ut??? jag har ju likadana!! Hfm... :)

2009-09-25 @ 08:24:08
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag har inte fått nått tips.

2009-09-25 @ 14:58:46
Postat av: Nathalie

Therese: haha, men på mig! :P Men jag tycker om dom! =) Lite obekväma idag, men dom går väl till sig får jag hoppas =) Tror jag ska köpa "trampdynor" till dom iaf =)



Pappa: Men?! Jag skickade ju?? Får skicka igen då..

2009-09-25 @ 18:57:28
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0