FUNKAR INTE

Är det bara mina inlägg som inte går att komentera ?! Eller
endel går, men andra inte?!
aja, antar att det är nått fel som vanligt. Ja, som vanligt! tycker det
är lite fel hela tiden nu.

Aja.. Päran min har åkt och fiskat så vad ska jag hitta på då tro? =) Jo,
jag ska äta allt onyttigt som finns i denna lägenhet och glo på teven! haha.
Det låter bra tycker jag. Tror jag börjar med lite chips som blivit kvar,
sen blir det antingen varma mackor eller glass! Ser fram emot att bara
göra ingenting (för det gör jag ju inte annars, HAHA) Näe, men jag är så
trött idag!! Vet inte varför.. Hoppas Päran kommer hem tidigt också, han
var också trött sa han :)

Idag vet jag inte vad det är med mig, haha. Jag kan se nått på teven och
verkligen få gråten i halsen. Även om det är något som jag skrattar åt och
tycker är roligt så har jag samtidigt gråten i halsen och är påväg att börja
grina, haha :P
Har även blött näsblod ännu en gång idag?!?! Satt bara framför datorn och
kollade runt lite, sen helt plötsligt började det forsa ut! Eller näe, inte forsa,
det var att ta i. Men blod kom det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0