GODIS GODIS GODIS

Idag följde jag med Therese in till Hudik en snabbis, för hon
skulle köpa en present.

Inne i Guldsmeden så stog mig gamla fotolärare och knäppte kort
för sparbanken! :D Phillip!! =) Hur mycket jag än hatade fotolektionerna
(jag trivdes inte alls i min grupp, även fast det så gott som bara var folk
från min klass. Men inte sånna jag umgicks med) så längtar man tillbaka
lite till skolan när man ser en lärare =) Speciellt hans beröm, JÄMT sa
han hur duktig jag var och vilka fina bilder det blev. (dock vart alla mina
bilder skitful, haha) Han sa nog så till alla, men det känndes bra för stunden
iaf :D

Aja.. Det blev ju lite godis från Kioskpiraten också, SUCK! Jag vill inte ha
nå mer godis egentligen, men när Therese skulle köpa kunde jag inte hålla
mig! :D
Men nu när jag kom hem och hällde upp det i en skål så tänkte jag "Fy fan
vilket äckligt godis jag köpte" Ja, ingenting lockar i den skålen just nu.
Jag vill ha vatten!! och vatten i massor! =)

Det måste vara det godaste man kan dricka, vatten alltså. Tänk när man
är riktigt törstig, vad gott med ett kallt glas vatten. Jag hatar att dricka dricka
när jag är jättetörstig, det släcker inte alls törsten.
Och jag kan inte klunka i mig dricka heller, då blir jag alldeles tårögd av
kolsyran :P

Kommentarer
Postat av: Therese

ja men då ska det vara gott vatten! på en del ställen är det skit äckligt ju, hemma i sörfjärn är det gott och KALLT! men nu efter dom bytta nå filter här hemma eller nå rör eller vad det var så smakar det knepigt... inte så jätte gott! :/

2009-09-12 @ 14:42:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: kulturella

kanske det smaka rost å.... fy faraå

2009-09-12 @ 14:47:07
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, det ska det.. Här har jag vattnet i kylen så jag alltid har kallt vatten =) Annars får man stå i evigheter om man ska ha kallt i kran :P



Kulturella: jaha ?

2009-09-12 @ 14:51:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0