KISSEMISSE !

I natt drömde jag att jag skaffade oss en katt! :D
Jag och Therese åkte iväg och skulle hämta den. Utan att Pär visste
om något. haha. Men den var sååååå söt så jag kunde inte motstå!
Sedan ringer Pär och frågar vad jag gör.
"Jag är och hämtar en katt =)"
Då skrattade han bara och sa att jag var knäpp, haha =) Han hade
alltså ingenting emot det. 
Men det var bara det att det var inte det lättaste att få med katten hem.
Therese var så jobbig och lämnade dörrar och fönster på bilen öppna!! :P
Så han hoppade ju ut hela tiden!! haha, men tillslut så fick vi med oss han.
Men påvägen hem så började jag ångra mig. Katt i lägenhet?! Nääee..

Hur mycket jag än vill ha en lite misse så vill jag inte ha det här. Det blir
för jobbigt. Han kan inte gå ut och måste då bli en innekatt, och det tycker jag
inte om.
Men en dag ska jag ha mig en katt (helst vill jag ju ha en av Månsans katter =/)
men just nu får det vänta =) Vem vet det kanske blir snabbare än vad man tror?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0