MAAAAAAAT !!

Nu är jag hemma igen och det känns mycket bättre idag än igår,
om det är möjligt! =) Idag har det varit fullt upp hela dan, det tycker
jag är skönt. Men när jag tog min fikapaus i slutet av dagen så värkte
fötterna ska jag tala om. Men det gick över efter att ha suttit ett tag.
Jag åt min banan som jag hade med mig, haha. Själv i "köket" :) Men
det gjorde mig inget, skönt att bara vara för sig själv en stund också..
Även fast dom är så glada och trevliga. Lunchen var rolig iaf. hahaha =)
Då skrattade dom på för fullt och jag kunde inte låta bli att skratt jag med =)

Nu vill min mage ha mat! Det känns som att jag borde rasa i vikt nu! :P
Jag rör på mig hela dagarna och äter bara tre mål om dagen. Jag hinner inte
äta nå mer än så. Men jag läre väl svulla på helgerna som vanligt så det
jämnar väl ut sig ;) Men jag är väldigt förvånad att jag inte går omkring
vrålhungrig varje dag. Jag som är nr 1 på att småäta =)

Idag ska jag laga wok! Grönsaker, nudlar och chickenbits, till mig. Päran vill
ha lövbiff! =) Så det ska jag börja med snart!

Nu är det bara 2 dagar kvar på denna vecka, sjukt vad fort dagarna går!

Kommentarer
Postat av: ella

Tjing!



Guud vad kul att du trivs på cubus då. Men kryper du till kojs nio på kvällen!? gjorde iof jag med när jag var yngre ha ha nu har jag blivit en riktig nattuggla.

kram kram

2009-09-16 @ 22:18:47
Postat av: Nathalie

Ja, det känns bra! =) Haha, japp det gör jag :P Jag går hellre och lägger mig lite tidigare och kliver upp tidigare, så jag slipper stressa =)

Kram kram!

2009-09-17 @ 06:06:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-18 @ 10:29:12
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0