MÅNDAG IGEN!

I lördags så blev det krogen, igen =) Som vanligt på August. Det är
där det är roligast tycker jag. Dock tänkte jag på vad jag hällde i mig denna
kväll, eftersom jag lovat Therese att knäppa lite kort dagen efter :)
Så jag mådde inte så jättedåligt dagen efter, men lite sliten var jag allt ;)

Sedan vad jag såå sugen på tacos, och jag var så hungrig. Så det fick bli
våran middag. Jag tröck i mig tre stycken, fy! :P Dock så tog den sista emot,
men det är ju så gott!!

Senare på kvällen satt jag och kollade på blocket och helt plötsligt somnar jag!
haha. Framför datorn, medans jag sitter och kollar. haha, det var lite roligt tycker
jag ;)

Nu ska jag äta frukost och påbörja en ny vecka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, aa hoppas de går över SNABBT på mig med. Så jävla jobbigt ju... :/

2009-09-28 @ 10:25:44
URL: http://annaflodiiin.blogg.se/
Postat av: amanda

men typiskt att jag och syrran också var ut i lördags.

fast vi var på stadt. skulle ju setts nått!

2009-09-28 @ 19:34:43
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0