MARDRÖM

I natt har jag drömt den värsta dröm jag någonsin drömt!!
Alltså det var hemskt, jag vaknade med gråten i halsen, FY!
Såhär gick drömmen till:

Pär gjorde helt plötsligt slut med mig. Och vart ist. tillsammans med
min syster. Jag gick under.. Allvarligt. Jag grinade nonstop!
Jag skällde ut Therse som aldrig förr, jag var så jävla förbannad och
lessen på henne. "Du har FÖRSTÖRT mitt liv!! Du vet inte hur mycket
jag älskar han!!"
Hon svarade med att hennes liv också blivit förstört för Pär gjorde slut
med henne också :P För att jag reagerade som jag gjorde.

Sedan försökte alla få mig att må bättre, men det gick inte. Allt jag gjorde
påminnde om Pär! Simone och Denise skulle följa med mig och hämta min
bil i sörfjärn, så vi gick dit. Jag bölgrinade hela vägen..
Då ville Linus och Sara ta med mig på dans för att försöka få mig att tänka
på annat. Men det var bara det att Pär var också där. Och han höll på med
andra tjejer. =(
Jag försökte få ögonkontakt med han så han skulle förstå vad jag försökte
förmedla till han, nämligen: "måste du göra så? Speciellt när jag ser?"
Men han fortsatte. Jag bröt ihop ännu engång och sprang därifrån.
Var påväg hem till mamma och pappa för att hämta bilen.
Men påvägen dit hade jag nått sällskap, nån av mina vänner, men kommer
inte ihåg vem. Hon hade iaf pratat med Pär om allt detta. Och jag kunde
inte förstå varför han helt plötsligt gjorde slut?!? Och frågade massa saker
"kan det ha varit därför? Eller därför? eller var det det där?"
"Näe Nathalie.. Han sa att han inte älskade dig längre.."
Dom orden gjorde så jävla ont, så ni har ingen aning!!

Det går inte ens att berätta hur hemskt det faktiskt var!!! Pär ville inte ha nånting
med mig att göra, verkade det som! fy!
Fast vi vart tillsammans tillslut igen. Men det var inte som förut, jag ville inte göra
nånting för att göra Pär arg, sur eller nått sånt. Så jag var nervös hela tiden...

Sen kommer Pär och väcker mig och ska säga hej då, behöver jag säga att han fick
en extra puss idag?? :D

Fy fan vad skönt att detta bara var en dröm!! Det är den värsta dröm jag någonsin
dröm och jag vill glömma bort den NU!


Näe, fy! Du får ALDRIG lämna mig, älskling! :)
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! <3


Kommentarer
Postat av: Simone

Men fy!!

2009-09-14 @ 11:26:20
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Alltså hemsk dröm!

2009-09-14 @ 11:26:36
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa =( Den var inte rolig!

2009-09-14 @ 15:41:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0