PINA COLADA

I lördags åkte vi till Simone och Jimmie för att fira Simone som
fyllde 20 igår =)
Hon bjöd på jättegod mat och tårta, mumma! Sedan blev det kackel
som vanligt, och "Med vilda gester", haha det är så kul! :)

Efter ett tag blev det prat om krogen och jag var sugen på det :) Så vi
åkte en par stycken, andra åkte hem.
Vi kommer dit och jag beställer en Pina Colada. haha =) Har alltid velat
smaka en sedan hon beställer en sån i "13 snart 30" ;)
Men den var en besvikelse, kokos smakade den. Det trodde jag inte, jag
trodde den skulle smaka fruktigt. Aja..
Sedan är det någon som kommer och knackar mig på axeln, vänder mig
om. ELINA!!!! =D Guuuud så glad jag blev att se henne. Vi har ju inte
träffats sen studenten!
Det blev dans också som vanligt, gick även en sväng på stadt, men gick
lika fort tillbaka nästan.
Sen blev det maaaat på sibylla och sedan hem och sussa =)
Trevlig kväll !

Dagen efter mådde jag inte så bra.. Så hela dagen låg jag i sängen.
Sen blev Pär sugen på köttsoppa så det fick bli våran middag. Dock åt jag endast
mackor som jag "doppade" i soppan =)

Idag när jag vaknade av att klockan ringer så tänkte jag bara "Neeeeeeeeej!"
Jag är så trött! Denna dag kommer nog bli lång och ikväll kommer jag somna gott
och tidigt ;)
Frukost idag blir nog inte nån höjdare. Eftersom det finns varken mackor eller yoghurt.
Eller ja, hårdmackor finns väl, men hur gott är det till frukost?!
Och till lunch vet jag inte heller vad det blir, eftersom det inte blev nån matlåda sen igår.
Aja, det löser sig..

Nu måste jag ta en dusch!


Kommentarer
Postat av: kulturella

som vanligt ska jag vara tvär.... jag älskar hårt bröd.

2009-09-21 @ 08:48:49
Postat av: kulturella

som vanligt ska jag vara tvär.... jag älskar hårt bröd.

2009-09-21 @ 08:49:35
Postat av: Therese

men jag sa ju att den smakade cocos! :)

2009-09-21 @ 09:27:41
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Kulturella: Ja, jag tycker också att det är gott. Men till frukost vill jag helst ha nått annat =)



Therese: just ja!! haha =)

2009-09-21 @ 19:35:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0