SKOGSMULLE

Igår plockade vi lingon igen =) Fast det fanns nästan mer blåbär än
lingon. Så jag plockade det också och tog med mig hem. Fick sitta ett
tag och rensa ur blåbären från lingonen! men det var det värt, tror jag
ska häva lite i yoghurten idag när jag äter frukost =) Sen ska jag kanske
baka en blåbärspaj också =) Mums!

Sedan till middag blev det som sagt tacogratäng. Gott var det. Men det
smakade typ som vanlig tacos fast lite starkare. Vi hade tacochips och
mjuka bröd till och sallad såklart. jag la lite i ett mjukt tacobröd och det
smakade bra =) Helt klart godkännt!

Efter maten så åkte vi till Gårdsjön och rodde ut på ön där och plockade
kantareller :D Eller Pär plockade, jag vet inte hur dom ska se ut! haha =)
Det fanns faktiskt väldigt mycket!!
Dock kommer nog inte jag äta några kantareller, jag är inte så mycket för
svamp faktiskt.

På kvällen så kollade jag var det var på teven. DAMN IT! Både Idol och
Wipeout klockan åtta. Vad ska man se?! Det blev lite fram och tillbaka,
vi började med Wipeout och sedan blev det Idol i slutet :) Haha, det är
så kul att se folk skämma ut sig..! :D Dock så är inte Wipeout lika roligt
längre =/ Man har liksom sett det nu, alla ramlar på nästan likadana sätt
osv osv. Det enda som är roligt är dom som komenterar! :D

Kommentarer
Postat av: Therese

men idol såklart!!! ;) ja precis vipe out blev tråkigt efter tredje gången man kollade på det tkr jag... alla ramlar ju som sagt likadant. haha!

2009-09-09 @ 10:07:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag ändrade över till idol när första banan var avklarad :P Det är det som är roligast =)

2009-09-09 @ 10:16:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja den är roligast att kolla på resten är bara irriterande (eller den andra blir jag yr av bara av att kolla när dom snurrar, haha) och den tredje blir man bara irriterad för dom ramlar ner... :P

2009-09-09 @ 10:44:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja, precis =)

2009-09-09 @ 11:09:24
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0