SVENSKA HOLLYWOODPUCKON

Igår kollade vi lite på Svenska Hollywoodfruar. Och herregud är allt
jag har att säga! Blåst? ja!

Hon som inredde hus, hur svårt var det då?? :P Det enda hon gjorde var
ju att placera ut några blommor här och där?! haha
Och hon låter så jävla blåst när hon pratar, det går inte att förklara hur dum
hon låter. Så dryg och som att alla hjärnceller var borta! :P

Och Anna Anka, fy faan. När hon skulle göra sina barn till modeller.
Jag skulle aldrig göra så mot mina barn, man såg ju att pojken inte alls ville
göra det där. "Gör som vi sa annars blir mamma arg på dig!" Herregud! Dom
är barn! Näe, fy fan.. det där tycker jag inte om!
Sen är hon ju också så jävla blåst. "Om ens man vill ha en avsugning varje
morgon så ska man ge honom det, annars är det ens eget fel ifall han är otrogen"
IDIOT!

När man kollar på Vakna med The voice nu så är allt det Paul pratar om Anna Anka.
Vilket gör att jag hatar han ännu mer! Jag är så less på den jäveln! haha. Först ska han
glo in i kameran hela tiden och jag hatar det!! Sen när han ska tjata om denna jävla anka
hela tiden, åhhhh!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja, jag trodde hon typ inredde ett helt hus med möbler, tapeter och så, men så var det bara att ställa ut några blommor, haha!

2009-09-29 @ 09:24:22
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha! :D Jag tycker det är skitkul att kolla på, just för att alla är så blåsta! "Så, nu har jag tjänat ihop mina 400 dollar" Av en halv dags arbete.. Folk borde inte ens få leva så - bara ändå :P

2009-09-29 @ 12:03:31
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: ja, jag med =)



Sara: Ja, det jobbet skulle jag vilja ha ;) Verkade ju inte så svårt! haha =)

2009-09-30 @ 06:13:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0