TICK TACK!

I morse efter att Päran åkt iväg låg jag och tänkte lite och klockan
dök upp i mitt huvud! haha =)
Vem är det som har bestämt att en sekund är så lång som den är och
att en minut är 60 sekunder osv osv?
Och undra hur många klockor i sverige som går exakt lika =) Och undra
hur mycket olika klockorna går. haha, ja, sånt ligger jag och tänker på.

Nu är jag vråålhungrig igen. Det är oftast bara på morronen jag är hungrig.
När det är dags för lunch är jag inte speciellt hungrig och igår när vi skulle
äta middag så var jag inte alls hungrig. Och jag som tyckte att min mage
borde bli mindre nu när jag inte äter så mycket som jag brukar och rör på mig
hela dagarna, NÄE! Den har faan blivit större! haha =) Jag stog och lutade mig
mot ett bord medans jag larmade kläder och hade en skjorta på mig som sitter
åt under brösten sedan är den lite utsvängd. Ja, iaf. så tittade jag ner på magen
och den står verkligen ut, tänkte att det måste ju vara skjortan som står ut så
jag försökte platta till den.. Det gick inte, det var min mage som stog ut!! FY!
Jag berättade detta för Pär igår också, och han sa att magen oftast "svullnar upp"
innan den blir mindre. haha =) Hoppas det då annars har jag fått en riktig ölmage :D
haha =)

Nu ska jag äta min vanliga frukost som jag ätit hela veckan :P Vaniljyoghurt med
crunchy och en siggehillbulle! =) Mums!!

Kommentarer
Postat av: kulturella

69son vill inte jag ha....int då . ont då.

2009-09-18 @ 09:17:39
Postat av: Nathalie

Va???

2009-09-18 @ 18:42:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0