UPP MED HÄNDERNA!

Igår när jag kom hem frågade han om jag mötte rånarna imorse.
"Va?" Jag fattade ingenting. "Banken blev ju rånad imorse".
Jahapp :P Det hade jag ingen aning om :) Men gud vad läskigt ändå!
Tänk om jag inte haft praktiken och skulle gå ut precis då när dom
kom ut eller nå!!?? (Vi bor ju ovanpå banken)
Sen skrämde Pär upp mig och sa att dom var i tvättstugan och gömde
sig, haha =) Och lättskrämd som jag är så är jag nu ännu mera rädd
för att gå ner till källaren. Jag hatar att gå ner dit och jag springer jämt upp
för det känns som nån ska springa efter mig! Vem som helst kan ju faktiskt vara
där nere! Det kan man aldrig veta helt säkert.. Det känndes lite tryggare när vi
låste portdörren..
Aja..

Idag vaknar jag förvirrad igen. Jag somnade om efter att Pär åkt på jobbet och
började drömma, sen helt plötsligt ringer det och jag hör det i drömmen. Sen
flög jag upp ur sängen!! Varför vet jag inte.. Och precis när jag stängt av alarmet
så började jag frysa som bara den!! Så nu sitter jag här med morronrocken och
två filtar på mig och önskar att jag fick stanna hemma i den varma sängen :D

Nu ska jag äta frukost!! MUMS! =) Köpte yoghurt och crunchy igår och guuud så gott
det ska bli! =) Jag älskar frukost!! Lunchen längtar jag inte så mycket till faktiskt =/
Jag är aldrig hungrig när vi ska äta lunch, fast igår var jag det :P Men då blev lunchen
också en timme senare än vanligt.
Näe, nu ska jag mumsa i mig frukost =D

Köpte en tröja igår på cubus också faktiskt =) Ville ha jeansleggings också men alla
storlekar var slut, den minsta var M. Men i svart fanns det och jag provade dom och
dom satt guuudomligt bra! =) Kanske att jag kan komma i en storlek mindre =) Man 
ska ju ta så liten storlek som möjligt, eftersom dom kan töja ut sig. Men jag la undan
dom ett tag, jag vet inte riktigt om jag ska vänta, för dom skulle få in mer jeanstights
och det är ju ta tre betala för två, fast det erbjudandet kanske tar slut snart?! Men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0