VARMT KALLT VARMT KALLT

Ja, så är det i denna lägenhet. På natten är det kallt och på dagarna
är det kokhett! Jag håller på svettas som en gris, för det är så varmt,
men det går ju inte att ha dörren öppen i detta blåsväder, den blåser
ju bra igen på engång ändå. Så jag får nöja mig med fönstren :P

Idag ska jag prova på ett nytt recept igen =) Nämligen pizzapaj. Dock
var det mer som en köttfärspaj med pizzakrydda om ni frågar mig :)
Men jag ska se hur den blir, måste bara till ica och köpa lite saker som inte
finns hemma. Jag hoppas iaf på ett gott resultat! =)

Även att våran diskmaskin håller på att ge upp! Det blir inte rent!?! vet inte
hur många gånger jag fått diska om samma disk. Störande :P
Men men, hellre det än att diska för hand! haha =)
Ska även ta en sväng med damsugaren snart, men jag tänkte att jag skulle
åka på ica först, för jag blir så svettig att damsuga i denna värme! haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0