APRIL APRIL DIN DUMMA SILL

Igår kollade jag på Leila bakar, och hon är också en såndär obehaglig
människa som ska kolla in i kameran när det inte alls passar! Aaahh!
T.ex. om hon står och vispar ihop något så kommer helt plötsligt en
närbild på henne när hon stirrar in i kameran! Dock är Paul fortfarande
värst!

Idag ska jag då se upp för aprilskämt. Kollade på Vakna med the voice.
Och hur många tror verkligen på att Jingelmannen ska få vara med i
Lady gagas video? haha :P Ska vara ärlig och säga att igår när det fortfarande
var lite "oskyldigt" så tänkte jag inte alls på att det kunde vara ett skämt.
Men idag blev det lite väl överdrivet tycker jag, och jag tycker man ser och
hör på dom att dom spelar..
Kul om det faktiskt är sant nu då, hahah. Men det tror jag inte ;)
Förra året lurades dom ju också och sa att Jakob hade fått sparken.

Nu ska jag iaf. slänga i en tvätt och sedan åka på ica och handla lite.. Undra om
man ska köpa nått godis? Det kommer ju ändå aldrig några påskkärringar hit!
Köper godis vid halloween och påsk men inte tusan kommer det några barn inte! :P
Får väl köpa lite smågodis kanske, eller några chokladkakor :)

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, men mer götta till dig d :P

2010-04-01 @ 12:22:36
Postat av: Nathalie

Ja, precis. Men det är inte så bra det heller! haha =)

2010-04-01 @ 12:31:10
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0