GÅR ÅT RÄTT HÅLL

Jag har börjat kunna hålla mig ifrån godsaker bra nu tycker jag :)
Hela veckan när man gått och dödat tid på lunchen så är jag bra
sugen på att köpa en chokladbit. Men Nej!! Inget sånt nu, har jag
sagt åt mig själv. Och bra gick det också, för jag har inte köpt något
onyttigt alls! :)
Sen igår ville Päran ha en pizza, i vanliga fall hade jag blivit glad och
jublat över att vi ska äta pizza. Men igår var jag inte alls sugen på det.
Så han fick äta det själv :P Dock åt jag upp kanterna som han sparade.
Och det blev min middag, kom jag på nu?! :P Åt inte alls mycket igår.
Inte bra det heller.. Men det går åt rätt håll iaf. när jag kan säga nej
till godsaker :)

Nu ska jag snart stoppa i mig lite frukost. Blir nog mitt bröd, jag bakade
häromkvällen. Sedan hade jag tänkt åkt ner till sörfjärn. Ska bland annat
hämta sommardäcken så dom blir bytt nångång.
Tänkte vänta och se om Therese vill följa med, om hon nu inte jobbar?!?

Tvättade våra täcken igår också. Men fy tusan vilken tid det tog att torka dom!
Var i torktummlarn i 3 timmar men ändå var dom en aning fuktig. Men jag orkade
inte vänta längre och jag var trött och ville gå och lägga mig! :P Så dom fick
vara lite fuktig. Dock var det inte mycket, bara nån liten fläck.
Städade även lite igår, och det är alltid lika skönt när mattan blir svart igen efter
att ha varit prickig efter allt skit! haha :P Skulle helst av allt ta bort den också.
Tog ju bort en annan vi hade bredvid för ett tag sedan om ni kommer ihåg?! :)
Men då skulle det nog bli för tomt och "kalt", men en ny matta skulle jag inte
tacka nej till. Helst inte den på Ikea som jag vill ha! haha ;)

Näe nu blir det frukost!

Kommentarer
Postat av: Elina

Men du är duktig du! :) Har faktiskt blivit mycket bättre på att hålla mig ifrån goo saker jag å :P Har heelt snöat in på gröna äpplen. Mumma :)

2010-04-24 @ 11:56:02
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0