LÅNGFREDAG

I morse vart det till att kliva upp tidigt och skjutsa iväg grabbarna till
isen för att angla. Vart inget stort gäng i år inte.. Men själv är jag inte
på nån is i år. Lite tråkigt faktiskt.. Men igår var jag inte alls sugen på det.
Men det är väl bara för att jag har tråkigt nu det.. ;)
Och vädret är ju inte det bästa heller, hade det varit skinande sol hade
det kännts mer surt att sitta inne.
Trött som ett as var jag iaf. eftersom jag var vaken till ca. tolv inatt och
sedan blir man väckt av en telefon klockan ett och sedan vaknar man av
att teven slås på klockan fem.. en halvtimme innan alarmet ringer. Suck! :P
Men men, det gick bra ändå. Vägen var rätt isig så jag körde i snigelfart!
Både för att det var halt och för att det inte var min bil jag körde och jag
vill inte åka i diket med någon annas bil! haha :)
Försökte somna om när jag kom hem men det var omöjligt, även fast jag
var trött. Får ta en powernap sedan ist ;) Ist. kollade jag på Saltkråkan :)
"Hemma på min gata i stan..." Tjatiga unge! haha..


Näe, ska väl försöka få till nån frukost nu kanske..

Föresten, Christine Meltzer i Blåsningen är bland det roligaste jag sett! hahaha!
Det var repris igår och jag satt och skrattade minst lika mycket som första
gången jag såg det! haha.. "Vad är det som HÄNDER????" haha. Så roligt! :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej babe! Det blev mycket senare än jag hade väntat idag.. vi var inte i Gnarp förrän vid 9 tror jag. Och sedan måste jag äta middag, annars skulle jag ha varit en grinig jävel :P Men imorgon maybe? Ifall du orkar efter praktiken :P

2010-04-06 @ 02:26:51
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag tänkte väl jag också att det skulle bli sent :) Ja, vi får väl se hur slut jag är efter idag, kan höra av mig :)

2010-04-06 @ 07:31:05
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0