LJUST

Igår var det ju kanonväder ute! Synd bara att man låg inne hela
dagen och mådde dåligt ;) Var till Hassela i Lördags, det var roligt
faktiskt :)
Skulle gå på ica igår och frågade Päran om det var kallt ute (han hade
just varit ut då) och han sa nej. Så jag skippade vinterjackan och tog
skinnjackan ist :) Men envisades ändå med att ta på mig halsduk. Det
hade jag verkligen inte behövt. Satan vad varmt det var! Härligt! :)

Idag ser det ut att vara lika bra väder också! Tummen upp! Dock är det
inte roligt när man vill ligga och sova! haha. Jag vaknade förut och det var
ljust, fast än Pärs alarm inte ens ringt än (det ringer klockan fem). Så
jag blev lite orolig att han sovit över eller nått, gick och kollade på klockan
och den stog på 04.47. Nu går vi mot ljusare tider, minsann! :) Sedan när
han åkte var det knappt att man kunde somna om, för det var för ljust. Jag
vill ha MÖRKT när jag ska sova :) Men ack så härligt att vakna upp till strålande
sol! :)

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Tvättade håret igår och nu måste det fixas..
Suck.. :P Tycker inte det är roligt! Tänk om man kunde ha volym naturligt ist. för
att måsta fixa det varje gång..
Men en sak som är skönt är att på Polarn o Pyret så har man tröjor därifrån på sig,
så man behöver inte tänka så mycket på vad man ska ha på sig varje dag! :)
Bara att dra på sig ett par jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0