TONÅRSLIVET ÄR SNART ÖVER

I torsdags var jag ner till sörfjärn en sväng. Dels för att hälsa på
Månsan som blivit opererad. Tyvärr tog dom inte bort cancern :(
Det var massa små knölar också och dom tyckte inte att det var någon
ide när hon var så gammal. Plus att det skulle bli rätt dyrt.
Men dom opererade iaf. så att hon inte kan få nå mer ungar. Så hon
var lite slö :P Hon kom och la sig i famnen på mig en gång och burrade
in huvet mellan armen och magen på mig :) Lilla älsklings Månsan!
Hoppas hon lever länge ändå! Hon är så go!

Iaf. så frågade Mamma vad jag ville ha när jag fyller år. I torsdags var
det tre veckor tills jag fyller 20. Sjukt! :P Tiden har gått så fort!
Men det jag kommit på hittills är iaf.
Cykel
• Massor med kökssaker, inredningsgrejs :)
Pengar till frissan (eller pengar bara ändå går också bra! haha)
• Smycken, ringar & armband (mamma vet från vilken sida :) Hon visade
mig en sida och det fanns fasktiskt mycket fint där)
• En H2O mopp! haha ;) (kanske inte det roligaste att få, men nödvändigt :P)
Sen kommer jag inte på så mycket mer. Men självklart uppskattas allt! :P
Men det jag helst av allt vill ha, är ju en Kissunge!!! ;)

I år ska jag ha en daimtårta iaf :P Kommer inte ihåg om jag hade det förra året.
Det är ju mer en "barntårta" :P Men sååå god! Mumma. Sen vet jag inte om jag
vill ha en smörgåstårta eller en gräddtårta. Eller varför inte alla tre? :P Kan ju göra
nån själv. Dock inte en smörgåstårta vill jag göra, den blir mycket godare när
mamma gör :P Det blir nog firande hemma hos mamma och pappa i år också. Har
ju så lite plats här. Men jag får väl jaga hit lite av mina vänner ändå ;) Lär nog bli
mycket tårta över som behöver ätas upp! haha
Men men :)

Jag saknar den där känslan man hade när man var liten, när man fyllde år :)
Det var nästan alltid bra väder när jag fyllde år, eller så kommer jag bara ihåg
dom åren det var fint väder :P
Man vaknade iaf. och solen lyste och det var lite småkyligt ute men ändå varmt.
Sen luktade det speciellt på min födelsedag också :) Kan inte förklara, men man
visste att "idag fyller jag år!".
Den lukten och den känslan finns inte mer tror jag :P Nu känns det bara som en
vanlig dag.

Har redan börjat fundera på vad jag ska "premiär handla" för nått ;) haha. Om jag
ska köpa nån god likör eller om jag bara ska köpa nått billigt som nån god öl?!
Aja.. det löser sig säkert ;) haha


Kommentarer
Postat av: Therese

meeen lillmånsan :(

2010-04-24 @ 16:26:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men vad sorligt, stackars Månsan =(

Jag kommer ihåg när hon var så liten så hon hette Måns, haha ;)

2010-04-25 @ 09:16:41
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0