GE MIG JUUUUUL!

Har suttit och kollat genom julkort nu och jag läääääängtar!!
Vill nästan sätta mig och skrika och hoppa för jag vill ha jul NU!
haha, lillunge! Men det är ju inte klapparna jag längtar till, inte ett
dugg faktiskt! (Jo, kanske att KÖPA klappar.) Men jag längtar
efter stämningen!
Hur tråkiga julaftonar vi än har så gillar jag dom! Skönt att bara
vara med familjen tycker jag :) <3



Jag vill ha den där känslan som man har på julafton, även fast
den avtagit mycket genom åren. Den där känslan om att nu är det
jul
! :) När man kommer hem till sörfjärn och mamma står och lagar
mat för fullt. Katterna ligger och jäser, klapparna är under granen.
Alla juldekorationer är på samma plats som dom alltid varit. Lukten
av mamma och pappas julgran, som luktar unket! haha.. Den gamla
goda jul musiken. Kalle Anka, kan du vissla johanna. Dötiden då man
väntar på att det ska bli "rätt tillfälle" att dela ut julklapparna. Julskinka,
julmust, knäck!
JA ALLT!!! :) :) :)
Och nu också våran nya tradition, Julklappsspelet :) Så kul!




I år SKA jag knäppa mycket bilder! Sa samma sak förra året, men ändå
fick jag inte riktiga bra julbilder tycker jag =/ :)


Även nyår är mysigt, umgås med underbara vänner och få klä upp sig
lite extra och bara ha det kul och bra! :)

Nu börjar jag faktiskt längta efter snön och vintern!! :) Även fast jag läst
igenom blogginlägg när jag var så less på att bilen alltid var inskottad, och
att man blev sjöblöt av svett när man skulle skotta fram den..

Vintern är bra härlig ändå!! :)

Nån mer än jag som längtar efter julen?


Kommentarer
Postat av: Therese

som luktar unket! HAHAHAHAHA!!XD

och HAHA på det där kortet!

2010-08-20 @ 19:44:26
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Naaw, vad mysigt =) Jag längtar kanske också -lite ;)

Njuter av hösten jag nu som smyger sig på ;)

2010-08-20 @ 21:16:38
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: haha, ja men du vet ju hur den luktar.. instängt liksom :P



Simone: Jaa, jag läntar som en took! :D Nää, skulle lika gärna kunna hoppa över hösten tycker jag ;)

2010-08-21 @ 09:44:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

läntar?

2010-08-21 @ 22:23:59
Postat av: Emmy

längtade inte förrän jag läste ditt inlägg :) är rätt mysigt ändå måste jag erkänna ;)

2010-08-23 @ 22:37:55
Postat av: Nathalie

Pappa: läntar??



Emmy: Jaa, det är ju så mysigt! :) Synd att man inte firar mer än en dag tycker jag :)

2010-08-24 @ 07:37:08
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Pappa

"Jaa, jag läntar som en took! :D Nää, skulle lika gärna kunna hoppa över hösten tycker jag ;)"

2010-08-24 @ 11:58:25
Postat av: Andrea

Hej, allt bra? :)

2010-08-25 @ 12:45:58
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0