KÖR IN I RONDELLEN

Passar på att skriva ett litet inlägg nu medans jag väntar på
att syrran ska komma hit. Är nere hos mamma och pappa nu.
Men ingen av dom är hemma. Bara jag och Chico :) (som för
övrigt är hur gosig som helst! :P)

Vet inte allt som hänt sen sist jag skrev?! Det blev iaf. en
spontantrip till Vemdalen med min älskling, i söndags :) Var
meningen att vi skulle vara borta ett par dagar, men vi åkte
hem redan på måndag. Åkte till en camping och hyrde en stuga
där över natten. Mysigt! :) Sedan dagen efter åkte vi och fiskade
lite, dock började det regna och det skulle regna dagen efter också,
så det var därför vi åkte hem.
Hade planer på att åka upp mot Norge också, men sket i det. Så
jäkla långt att köra! :P Jag körde till vemdalen och ni ska veta vad
ont i arslet jag hade i slutet! hahaha :D
Men mysigt var det minsann, kul att komma iväg lite!
På vägen hem var jag nog lite trött tror jag, för efter ett tag satt man
och skrattade åt GPS:en hela tiden! haha.. "Om 150 meter. Kör in i
rondellen"....."Kör in i rondellen" haha. Sa det hur många gånger som
helst och efter ett tag var det det enda man hörde i huvet. "Kör in i
rondellen" haha ;)


En å i vemdalen, mycket fint var det där! Massa små vattenfall överallt.
Men jag var mest rädd för Björnar! haha :D


Sen har jag varit iväg och sökt en massa jobb också, igår :P Så
nu får ni hålla tummarna på att NÅN nappar :) Gick in på ett ställe
jag blivit tipsad om och frågade om dom behövde någon som jobbade
extra. "Nej, men vi har en tjänst på 50% om du är intresserad?" "JAA!!"
haha :P Sedan var det sista dagen också att söka just det jobbet, så
jag hade ju tur på så vis. Hade vi inte åkt hem från vemdalen hade jag
sumpat den chansen. Dock förväntar jag mig ingenting.. Som vanligt!
Har mer riktat in mig på en utbildning som ska börja nu till hösen.
Med inriktning på handel. Och den skulle hålla på 17-22 veckor. Och det
är ju inte mycket!? Och sen har jag ju fått en utbildning sedan också, så
det är det värt! :)
Så är det ingen som nappar på dom jobben jag sökt blir det utbildning
skulle jag tro! Ska på informationsmöte nästa torsdag på AF :) Så vi får
se..


Näe, nu måste jag gå och vara social med Chico lite. Innan han majuar
ihjäl sig, stackarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0