PÅFYLLT!

Har ni tänkt på att medans man städar ser det alltid förjävligare ut
än innan man började städa? :P
Iaf. för mig. För jag plockar fram allt och "sorterar". Typ alla kläder,
smutskläderna hamnar på golvet och resten på sängen. Allt som ska
slängas (soppåsar, kartonger osv) ställs på golvet i köket, eller i
farstan, så jag inte glömmer bort att slänga det :P
Men tillslut får man ordning på allt och så skönt det känns :)
Har städat idag. Har tom. städat ur kyl, frys och skafferi på mat som
inte längre är ätbar. haha, det blev fyra icakassar med skit bara.. Dock
så tar gamla mjölkkartonger och gamalt bröd som legat i frysen i månader
mycket plats i påsen, så så illa var det ju inte ändå ;)
Jag förstår inte varför jag envisas med att frysa in allt?!? Det blir ändå
aldrig uppätet, eller ibland blir det väl det, men oftast inte..
Antar att jag fått det från mamma som också fryser in allt! haha :)
"Man kan ju behöva det senare.." tror jag vi båda tänker ;)

Åkte och handlade sedan så nu är det påfyllt med god fräsch mat :)
Längtar redan till frukosten i morrn. Idag fick jag äta nudlar till frukost (!)
(tänkte göra gröt eftersom det inte fanns nå mjukmackor eller fil eller något
pålägg ifall jag skulle äta hårdmacka, men då fanns det ju ingen mjölk heller!!)
Nog för att jag faktiskt tycker att det är gott med nudlar, men inte till frukost!
Då vill jag ha fil/yoghurt/mjölk med flingor och mackor med nått gott på :)


Nu längtar jag nästan till vintern (idag kände man att hösten är här vilken sekund
som helst!) så man slipper dom jävla äckliga getingsfanskapen!! Idag när jag
städade så hade jag musik på så antagligen hörde jag inte han när han kom
surrande. Utan jag märkte av han när jag kände att mitt hår började kittlas och
röra på sig! USCHH!! Försvinn!!!!
Sen alla dessa sländor! Fattar inte vart dom kommer ifrån, varje kväll är det en
jäkel som kommer in. Och dom är fan stor när dom kommer nära. Sen när man
försöker döda han med moppen men missar (!!) så börjar den surra så in i norden!
Blä, hatar alla sorters insekter, utrota skiten!
Egentligen fattar jag inte hur man kan vara så rädd för nått som faktiskt är väldigt
liten. Men dom ser ju så förbannat äcklig ut, tror det är det.. Hade det varit en
minikatt som kom flygandes skulle man nog inte vara lika rädd! hahaha :D

På tal om att längta till saker så längtar jag till Julen!! :) Det har jag nog gjort ända
sedan förra julen tog slut! :P Tycker det är så mysigt!! ÄLSKAR julen! Musiken,
dekorationerna, stämningen, ALLT! Sen tycker jag om att köpa saker till andra också,
så det är ju bara ett plus! :D ÅÅååh, ge mig jul NU! :)

Näe, nu blir det kvällsfika!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: emmy

hahahahahaha, "en minikatt" fan va fult skrivet! :P

2010-08-23 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0