DET GÅR FORT!

I lördags åkte jag till Therese för att göra det årliga pepparkakshuset :P
Eller jag har inget, men hon ville ha. Jag orkar inte! :P Det är sånt krångel
jämt. Och även denna gång! haha. Först var ena väggen av så den fick vi
limma ihop. Glasyren blev för hård så det knappt gick att spritsa ut den, och
mitt i allt limmande så tappas huset rätt ner i det smälta sockret! haha :)
Men men.. Det hör ju till det med :)
Sedan kollade vi på lite julfilmssnuttar också, Astrid Lindgrens. Mysigt!

Sen åkte jag hem och åt lite middag, sen var det dags att göra sig redo för
kvällen :) Tommy och Mia kom hit och umgicks lite, även fler folk droppade in
ju längre in på kvällen vi kom. Trevligt trevligt! Blev en kväll på Bergegårn :P
Som jag ångrade dagen efter, skulle ju till stan med mamma och Therese då.
Och mådde väl inte riktigt helt hundra när jag vaknade ;) Men blev faktiskt bättre
tills vi skulle åka. Det värsta med att vara bakis är ju lukten! öppnade fönstret
i köket och försökte få lite frisk luft, sen ska jag gå in i sovrummet och då möts
man av en vägg känns det som! :P Stinker verkligen unket och bakis! Blä!
Men det märker man ju om man ska nånstans dan efter, att man mår bättre bara
man får frisk luft.

Klicka för att stänga bilden


Det gick snabbt i stan iaf :) Kanske för att vi knappt gick i några klädaffärer :P
Har nästan alla klappar klara. Nått mer till Therese ska jag köpa. Och nått mer till
korgarna. Och det svåraste, nått mer till Pär. Hittar inte det jag tänkt köpa?!? Det
finns verkligen inte.. surt sa räven! :P Men får väl klura på nå annat då.
Köpte ett skrivbord också när jag ändå skulle in, så vi får klart lillrummet nångång.

Skulle häva ihop bordet igår och det var fan lättare sagt än gjort! Allt krånglade.
Iaf. när jag skulle göra. Men det blev ett skrivbord iaf ;)
Medans vi satt ihop det så kom jag på att det var tredje advent. Fick tänka efter
ett tag först för jag tycker inte det är tredje advent än!! :P Det går så fort!
Det är bara två veckor kvar. Känns ännu mindre när man säger "Inte nu på fredag
men nästa så är det julafton" :)

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, haru bytt ljus nu då ;)

2010-12-13 @ 17:15:27
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe! Bliden är från förra året (eller förrförra?!?!) haha ;D

2010-12-13 @ 18:19:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0